Mini Site Translator

søndag 26. august 2012

One month!

I går var det en måned siden jeg dro hjemmefra. Er veldig rart å tenke på at jeg har vært her en måned allerede. Det har gått så fort. De første to ukene gikk veldig fort med camp og masse aktiviteter. Har vært 3 uker i Idaho nå. Må bare si at jeg elsker det her. Det var jo ikke akkurat Idaho jeg ønsket å kommer når jeg søkte, det er ikke en av de populære statene. Men nå er jeg veldig glad for at jeg kom hit. Det er ikke en så veldig stor plass, men den er større enn hvor jeg er fra i Norge. Det er masse utesteder, her inkuldert kino, en liten vannpark og ja det er vel det meste haha.

Har vært ganske opptatt i det siste. Jeg har skole fra 08:30-3:30 hver dag, også har jeg cross country trening 6 dager i uken kl 4 og kl 8 på morgenen på lørdager. Så kommer jeg hjem fra x-country rundt 5-halv 6. Da må jeg gjøre lekser, som tar litt tid for tiden. Sliter litt med å ha matte på engelsk, men regner med at det blir enklere når jeg kommer inn i det. Algebra 2 var ikke så lett som jeg trodde. Tror det tilsvarer R1 eller noe. De andre fagene går ganske bra, har ikke fått mye lekser annet enn matten.

Man vet også at det er noe galt om man sitter med hettegenser og langbukse når det er 25 grader ute. Jeg begynner å bli vant til varmen. Stakkars meg når vinteren kommer. Jaja, jeg overlever kanskje. Har gått veldig bra på skolen også, jeg fant frem og hadde noen å sitte sammen med i lunsjen. Er litt sånn som på filmer egentlig :) Snakkes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar