Mini Site Translator

tirsdag 25. september 2012

Homecoming!

Så det var noen som synstes det var på tide med en oppdatering. Har faktisk vært her i 2 måneder nå. Helt sykt hvor fort tiden går. Har det så bra her og elsker virkelig plassen.
Så lørdags kvelden var det homecoming dance på skolen. Det var en fantastisk kveld. Fikk låne en så fin kjole og fikk ordnet alt hår osv. Før dansen dro vi å spiste middag og det var en herlig og ny opplevelse. Bildene mine ble enten skurrete eller noen gjør et rart ansikt så har ikke veldig mange bilder fra det. Må bare si at amerikanske gutter er så høflige. Åpner døren for meg, eskorterer meg til dansen, betaler alt og ja, jeg bare elsker det :D

Meg og daten min før dansen :)

I dag var mustache day, og i morgen er hippie day. Og om dere ikke har fått det med dere så skal jeg spille  amerikansk football under homecoming uka. Det er bare en kamp, men det skal bli gøy å se hvordan jeg gjør det haha :)

Håper dere har det fint der hjemme :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar