Mini Site Translator

onsdag 10. oktober 2012

Spud Harvest

Heei :)

Forrige uke så hadde vi spudharvest, eller høstferie. Det var veldig godt med litt fri. Så ja, første lørdagen var vi i yellowstone. På søndag tok vi familiebilder med hele familien, før vi dro til Idaho Falls på kjøpesenteret der, så klarte å bruke litt mere penger.


My hostfamily


På mandag og tirsdag skjedde det ikke så veldig mye spesielt, var ute med noen venner bare. På onsdag så hadde jeg et cross country meet igjen, så da kjørte vi 3 timer dit. Det tok hele dagen, spesielt siden bussen brøt sammen på vei hjem sent på kvelden, så vi måtte stoppe en time ute i ødemarka haha. Det var en morsom tur uansett og fikk sjansen til å bli bedre kjent og vi hadde det gøy. 
På torsdag dro jeg over til Milena sin familie der jeg skal bo en og en halv uke mens vertsfamilien min er i Irland. Vi dro til en hytte i Island Park som bare er en time unna Yellowstone, så fikk enda en dag der. Vi så faktisk en ulv der, den var nesten rett ved siden av veien. Kom hjem igjen søndags kvelden og på mandag skjedde ikke det noe annet enn at jeg hadde cross country trening. Og i dag startet skolen igjen. Var litt godt å starte igjen, ettersom jeg liker å gå på skolen her haha. Ja det var min høstferie. Gleder meg til halloween nå. Det blir bra :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar