Mini Site Translator

tirsdag 7. februar 2012

Året mitt

Så jeg opprettet jo denne bloggen for å skrive om utvekslingsåret mitt i USA og akkurat nå er det egentlig ikke så veldig mye å skrive om. Derfor kommer jeg nok ikke til å skrive så mange innlegg før jeg drar eller jeg får vite noe mere. Jeg gjør ikke så veldig mye interessant om dagene siden jeg er så lat, så det er ikke mye å skrive om. Gleder meg i hvertfall veldig mye!! Håper virkelig jeg får vite noe snart. Angrer ikke på at jeg bestemte meg for å dra. Blir bare mere og mere sikker på at jeg virkelig vil dette, og det er en drøm som går i oppfyllelse. Det blir selvfølgelig ikke bare moro, men jeg tror det kommer til å bli en opplevelse som jeg kommer til å huske hele livet. Kanskje også den beste! Håper at alt går bra og at jeg får en vertsfamilie snart. Klarer ikke å vente helt til jeg skal dra..det går bare ikke. Har jo sendt inn alle papirene så nå er det bare å vente, hadde egentlig vært bedre om jeg hadde hatt noe å gjort i forbindelse med året. Men jeg skal være tålmodig.




Måtte legge med et bilde av flagget. 
Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar