Mini Site Translator

lørdag 30. juni 2012

Hellu!

Kom hjem fra Tyrkia for noen dager siden, var der i en uke. Var skikkelig godt med litt varme og sol! Lå for det meste og latet meg i sola, eller ble sjekket opp av tyrkere haha neida. Hadde også all inclusive så har nok lagt på meg noen kilo. Hotellet var kjempefint og det var mye å være med på, dro også ned til Side en dag. Ellers møtte jeg også noen herlige folk som jeg ble kjent med de siste dagene, så da ble det disco på kvelden. Hadde det veldig gøy. Synd jeg måtte dra hjem akkurat da, skulle vært en uke til.

Ellers har jeg tatt av tannreguleringen, og det er sykt herlig. Klarer ikke å stoppe å smile. Tennene er også så glatte, har ikke vent meg til det enda. Nå skal jeg smile på bilder for å si det sånn. 


Tone <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar