Mini Site Translator

søndag 1. juli 2012

23 dager!

I dag er det bare 23 dager til jeg drar. Det er helt sykt å tenke på. Begynner faktisk å gå opp for meg nå at jeg faktisk skal dra til usa i et år. Forlate alle hjemme og være der borte helt alene. Det har alltid vært så lenge igjen, men nå er det bare 23 dager. Det er også fælt å vite at jeg kanskje ikke får dra da heller, ettersom jeg ikke har fått familie enda. Om jeg ikke får det innen 9 dager får jeg ikke dra på campen. Da blir jeg skuffet. Satser på det beste likevel. Har også fått flybilletten, så jeg drar fra Oslo til Newark. Etterpå drar jeg på camp i Rhode Island, før jeg drar videre til vertsfamilien. Gleder meg!

Er egentlig litt rart og tenke på det og tror ikke det kommer til å gå helt opp for meg før jeg faktisk er i usa eller på flyet. Det kommer til å bli en opplevelse for livet og nå gleder jeg meg bare.
Har begynt å tenke mere på det den siste tiden, og folk spør hele tiden om jeg har fått familie. Sorry for å skuffe dere men vet ingenting enda. Skal oppdatere så snart jeg får vite noe.


Tone <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar