Mini Site Translator

tirsdag 31. juli 2012

Boston and Newport!

Heihei, mine trofaste lesere haha neida :)

Tenkte jeg skulle oppdatere dere igjen. Siden sist har vi vært i Boston og i NewPort. I dag var vi også på skating. Dere vet skøyter med fire hjul som man alltid ser på amerikanske filmer der de går rundt på en bane med musikk og lys osv. Det var skikkelig gøy, men jeg datt noen ganger så kjenner allerede at jeg kommer til å få noen blåflekker. Nevermind. Vi prøvde også lasertag, der man skal skyte hverandre med laser. Jeg fikk da altså 0 poeng om dere lurte. I Boston så dro vi på Harvard University, der jeg kjøpte en t-skjorte som det står harvard på. Vi tok også the subway helt alene og det gikk faktisk ganske bra. Rotet oss ikke alt for mye bort. Vi dro på et amerikansk kjøpesenter blandt annet på victorias secret etc. Etter det dro vi i en handlegate og gikke egentlig bare rundt å så i butikkene.










Også i går var vi i Newport. Der skulle vi egentlig være på stranden osv, men det var ikke noe spesielt fint vær så vi gikk bare rundt litt. Var blandt annet på starbucks og ben and jerry's :) Jeg spiser alt for mye slik mat her, må skjerpe meg når campen er ferdig. Men laderen på pcen min passer ikke i adapteren, så skal se om jeg får kjøpt i morgen, ellers kommer den til å blekke ut. Vi snakkes senere :)

Møtte på en interessant gutt i Newport haha :)

Tone <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar